Emre
Mükemmel yolculuğumuzda bize eşlik etmesine sevindiğim bir araç Beytullah Bey'in yardımları çok sağolsun tekrardan görüşmek dileğiyle.

Beytullah beye ilgi alaka ve ozeninden dolayı teşekkür ederim gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz . Teşekkür ederim
İyi araç sahibi
Harika bi adam müdavim olduk 😅😅
Araç gayet güzel az yakıyor ahmet bey de mütevazi bir insan teşekkür ederim
Çok iyiydi Muhammed çok nazik davrandı 👍

Çok iyi

Veysi bey çok iyi bir insan sürekli o arabayı kiraliyorum arabası da bakımlı kendilerine çok teşekkür ediyorum

Mete beye ilgisinden dolayı teşekkür ederiz,memnun kaldık
teşekkürler