Kiralayanlar Memnun
Alim
Alim
(5)

teşekkürler

Emre
Emre
(5)

Mükemmel yolculuğumuzda bize eşlik etmesine sevindiğim bir araç Beytullah Bey'in yardımları çok sağolsun tekrardan görüşmek dileğiyle.

Mustafa
Mustafa
(5)

Beytullah beye ilgi alaka ve ozeninden dolayı teşekkür ederim gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz . Teşekkür ederim

NİHAT
NİHAT
(5)

İyi araç sahibi

Yağmur
Yağmur
(5)

Harika bi adam müdavim olduk 😅😅

Ramazan
Ramazan
(5)

Araç gayet güzel az yakıyor ahmet bey de mütevazi bir insan teşekkür ederim

Muhammed Şerif
Muhammed Şerif
(5)

Çok iyiydi Muhammed çok nazik davrandı 👍

Rİfat
Rİfat
(5)

Çok iyi

Bayram
Bayram
(5)

Veysi bey çok iyi bir insan sürekli o arabayı kiraliyorum arabası da bakımlı kendilerine çok teşekkür ediyorum

NURİ
NURİ
(5)

Mete beye ilgisinden dolayı teşekkür ederiz,memnun kaldık